Sondaj de octombrie


Pentru luna octombrie am ales un sondaj cu animale pentru ca am realizat si eu cat sunt ele de speciale.

Aici alegi ce animal iti place sau care ti se potriveste.

pisi

2 răspunsuri to “Sondaj de octombrie”

  1. Larisa Elena Says:

    Buna,

    Numele meu este Larisa Elena si doresc sa inchei o colaborare cu site-ul dumneavoastra.
    Parteneriatul consta in plasarea unui link pe site-ul dumneavoastra catre siteul jocuri.freefun.ro, iar eu va plasez un link pe unul din siteurile mele: eminiclips.com, topbancuri.ilive.ro, miniclip.lx.ro, la alegere.

    Astept un e-mail cu datele linkului dvs. si siteul pe care l-ati ales pentru a va pune linkul.

    Detaliile linkului meu
    Keyword: Jocuri
    Url: http://www.jocuri.freefun.ro
    Cod html: Jocuri

    Astept raspunsul dvs.

    Toate cele bune!

  2. link exchange?!

    blogu meu–>

    http://seducatori.blogspot.com

    Nume: News
    daca mai adaugat trimite mesaj cu adresa ta 🙂
    O zi buna.
    Pentru mai multe detalii intra pe blog.

Lasă un răspuns

