Inglourious Basterds ( 2009 )


Filmul se leaga de holocaustul din Franta sub ocupatie nazista. Prezinta cu multa cruzime ura dintre evrei si nazisti. Actiunea este total fictiva, dar intrerpretarea este cu adevarat spectaculoasa. Nu am vazut film in care Brad Pitt sa joace atat de bine si consideram ca renumele ii depaseste cu mult valoarea, dar dupa ce am vazut filmul mi-am dat seama ca m-am inselat. Chair este un actor bun, dar nu m-am putut decide cine a jucat mai bine, el sau Christoph Waltz, pentru ca ambele personaje m-au impresionat, atat prin interpretare cat si prin sclipirea de geniu cu care au fost conturate in antiteza aceste doua personaje. Aaaa, am uitat sa precizez ca filmul este unul extrem de comic !

Va las sa fiti uimiti de trailer !

5 răspunsuri to “Inglourious Basterds ( 2009 )”

  1. Salut!
    Vrei sa facem schimb de link-uri? Daca esti de acord atunci lasa-mi un comment in care sa imi spui cum vrei sa te trec in blogroll. Pe mine poti sa ma treci Achilianu
    sanatate…

    • am auzit de mult de filmul asta, dar nu stiam ca se numeste asa. si am auzit si de numele filmului, dar nu stiam ca este acelasi film de care auzisem la stiri 😀

  2. klubbingman Says:

    yep…eu am luat tzeapa..am crezut ca e mult mai ”dur” …cam comic 😐

Lasă un răspuns

