Pentru fanii Dota


Am gasit azi intamplator jocul Heroes Of Newerth. Este construit in mare parte dupa bine cunoscuta harta de War3, DotA. Este inca in beta. Din cate am vazut pana acuma, adica video-uri, arata foarte bine, este promitator.

Pentru mine, care joc dota de mai bine de 2 ani HoN este bine venit fiindca incepeam sa ma plictisesc de aceeasi interfata. Grafica jocului este chiar atragatoare si cred ca ii va prinde si pe cei care nu joaca dota.

M-am gandit de multe ori la ideea asta. Sa faci un joc alike dota, intr-o platforma diferita, ceea ce ar prinde foarte bine la zecile de mii de playeri. Uite ca a si aparut. Acuma astept sa vad daca am noroc sa primesc un beta key de aici. [-o<

Priviti si minunati-va !!!

2 răspunsuri to “Pentru fanii Dota”

  1. Se dau betakeys pentru fanii de pe Facebook. Chiar ieri am primit cheie si mai erau libere inca vreo 2-3 mii de sloturi pentru conturi noi. Jocul este excelent, seamana al naibi de bine cu DOTA dar pare mai simplu (mai bine pentru mine, un incepator), din punct de vedere al graficii, acesta este mult peste DOTA si ce e foarte bine este ca se joaca pe servere oficiale unde gasesti tot timpul jucatori si nu ai nici un fel de lag. Chiar m-am jucat astazi de pe un stick de net de la Vodafone si nu am avut nici o problema. Merita incercat.

  2. nu ai din antamplare 1 beta key , sunt un mare fan dota din pacate nush cm sa fac rost de 1 , dak ai trimite`mi pe ID: xxl.mircea@yahoo.com

Lasă un răspuns

