Raiffeisen intrece orice limita


Am primit vreo 5 mailuri saptamana asta de la Banca Raiffeisen, prin care ma anunta ca am un termen limite de actualizare a datelor mele personale. Actualizare pentru ce? M-am mutat? (nu) Mi-am schimbat numarul de telefon? (nu) M-am insurat? (nu) Mi-am schimbat numele? (nu).  Foarte ciudat si pe langa toate astea, eu nu am absolut nicio tangenta cu Banca Raiffeisen :|. Macar daca mi-ai intra in spam, ca la alea nici macar nu ma uit, le sterg direct.

raiffeisen

Un răspuns to “Raiffeisen intrece orice limita”

  1. Si eu la fel, primesc multe mailuri de la ei. Ba chiar am intrebat-o pe mama daca nu cumva a folosit adresa mea de mail la ceva cont de-al ei, dar nu. :-??

Lasă un răspuns

