My first ‘leapsa’


Leapsa de la Ozana .

1) Ia cartea cea mai la îndemână, deschide-o la pagina 18 şi scrie al patrulea rând.

“de Magie, Farmece si Vrajitorii”

2) Fara să verifici, cât e ceasul?

23:35

3) Verifică.

22:34

4) Cum eşti imbrăcata?

Blugi si tricou

5) Înainte să răspunzi la chestionarul ăsta, la ce te uitai?

Twitter

6) Ce zgomote auzi în afara celor produse de calculator?

Masina de spalat…

7) Când ai ieşit ultima dată şi ce ai făcut atunci?

Azi, am fost in oras cu niste prieteni, dupaia cu bicicleta

8) Ce-ai visat azi-noapte?

Nu prea tin minte ce visez :-s

9) Când ai râs ultima oara?

Azi pe la pranz :))

10) Ce ai pe pereţii camerei în care te afli?

O harta cu romania si un ceas.

11) Daca ai deveni multimilionar peste noapte, ce ai cumpăra prima dată?

Un laptop

12) Care-i ultimul film pe care l-ai vazut?

Harry Potter 6

13) Ai vazut ceva neobisnuit azi?

Nu.

14) Ce părere ai despre chestionarul asta?

L-am vazut de multe ori, dar niciodata nu m-am gandit ca ajung sa il completez si eu .

15) Spune-ne ceva ce nu ştim incă.

Am in fata un nestea de lamaie din care tot beau, dar mie nu imi place neste de lamaie.

16) Ce nume i-ai da fetei tale?

Kaya.

17) Dar băiatului tau?

Joseph.

18) Te-ai gandit deja să locuieşti în străinătate?

Da!

19) Ce ai dori să-ţi spună Dumnezeu când intrii pe Porţile Raiului?

Te-ai descurcat bine.. :-??

20) Daca ai putea schimba ceva în lume, în afară de politică, ce ai schimba?

As da banii de la cei ff bogati la cei ff saraci.

21) Îţi place să dansezi?

Cateodata

22) George Bush?

Am vazut o poza infricosatoare cu el :-ss

23) Care a fost ultima chestie pe care ai vazut-o la teveu?

Nu m-am uitat la televizor de ff mult timp, asa ca nu stiu ce am vazut ultima data, dar cred ca era ceva de pe discovery.

24) Care-s cei patru oameni ce ar trebui sa preia chestionaru’ asta?

Alex && Mihai ( nu-s chiar 4 : )

Un răspuns to “My first ‘leapsa’”

  1. faina leapsa…mai ales ca e prima la tine 😛 bafta!

Lasă un răspuns

