Viata cu RATUC !


Incantatoare Hazlie Nebuna

ratuc
Incep cu inceputul: era o zi calduroasa, in care nu a plouat, cred ca era 13 iulie.

Nu aveam niciun chef sa ies din casa. Mi-am propus sa raman la resedinta personala, din doar 2 motive. 1: nu aveam chef de nimic si 2: sa nu mai f*t bani ca un prost.

Asadar eram la mine in camera sau nu mai stiu unde eram si imi suna telefonul. Un coleg… cu care obisnuiam sa ma inteleg foarte bine anul trecut si cu care nu m-am mai intalnit de o luna ( gata scoala ).

Voi sari peste convorbire, pentru ca nu e deloc captivanta, dar asa pe scurt, el m-a chemat in irish la un concert. Eu ii cunosteam pe cei care cantau ( sa precizez ca sunt de varsta mea ).

Dintr-o data mi-am schimbat total starea de spirit. Am inceput sa-mi adun in camera ( mama nu ma mai lasa sa ies din casa daca nu am camera cat de cat ordonata :-@ ) am facut dus, alea alea.

Inainte sa plec i-am cerut bani mamei ( I still live with my parents ) si mi-a dat 50 RON ( de aia noi ).

Revenind la ideea de baza a postului, m-am decis sa merg cu autobuzul, chiar daca le urasc din tot sufletul, pt ca eram destul de grabit ca sa merg pe jos, si nu vroiam sa dau o avere pe taxi.

Ok, m-am dus la ce-a mai apropiata statie de bus, m-am dus la casa de bilete, buna ziua, am zambit, ii intind bancnota  de 50, ii spun ca vreau un bilet, ea da din cap. Sa inteleg ca nu are sa-mi dea rest….ok, fie. Ce m-am gandit eu ? sa merg la urmatoarea statie si sa ma mai opresc pe drum la un magazin sa imi iau ceva si sa schimb banii.

Ajung  in fata magazinului in care mi-am propus sa intru, fac2 pasi pana ajung sa vad:  pe langa ca era cald afara, acolo era muuult mai cald, iar din 4 case, era deschisa una, la care normal, era o coada imensa. Ok, am iesit. M-am dus la statia de bus, unde ca sa vezi, imi zice ca nu are sa imi schimbe…

Eu merg mai departe, la urmatoarea statie de bus ( adica a 3-a ). Aici era drumu’ mai lung. Ajung la casa de bilete, intind mana, ii arat bancnota si intreb daca are sa imi schimbe. In gand ma rugam sa aiba. Nu m-am mirat cand nici asta nu avea. M-am dus la un magazin alimentar cativa metri mai incolo si mi-am luat cate ceva.

Am iesit din magazin cu 3 lei in mana, cu zambet, ma gandeam ca in sfarsit imi iau si eu bilet si da de am noroc sa stau jos. Ajung la casa de bilete, acolo: draperia trasa si niciun semn de viata :|. Astea fiind spuse am ajuns pe jos pana acolo.

Si asa am renuntat la orice pretentie de la RATUC, deoarece nu voi mai circula cu chestiile alea jegoase .

2 răspunsuri to “Viata cu RATUC !”

  1. =)))) Asta chiar a fost penibil. =))) Nici nu ma mir ca nu mai folosesc autobuzurile… 😛

  2. salut!
    am vazut ca ai facut un chestionar referitor la RATUC .Si eu imi fac licenta pe ratuc de asta ,te rog, sa imi lasi un email ca vreau sa te intreb cate ceva .

Lasă un răspuns

