Reteta mea de cafea !


Va voi dezvalui secretul diminetiilor mele:

  • Punem apa rece intr-un ibric si atentie, nu il umplem.
  • Apoi punem zahar in ibric, echivalentul a 2 lingurite rase la 3 cani de cafea ( medii ).
  • Inainte sa punem ibricul pe foc punem cate o lingurita cu varf la cate o cana de cafea.
  • Cand incepe sa fiarba luam repede ibricul si lasam sa se linisteasca 5 minute.
  • Apoi turnam cafeaua intr-o cana  si va recomand sa adaugati si putin lapte.
  • In final urmeaza o zi buna.
    cafea

4 răspunsuri to “Reteta mea de cafea !”

  1. inseamna ca eu beau cafeaua tare daca imi pun 2 lingurite cu varf de cafea si 3 de zahar la o cana? :-„

  2. nu, pentru ca beau o data la cateva luni. adica, atunci cand sunt stresat sau cand chiar simt nevoia s-o fac

  3. Daca e asa atunci si daca e tare, e tare doar pt un motiv anume stres sau altceva.
    Eu beau cafea pt ca imi place, cofeina nu prea are vreun efect la mine, sau cel putin nu il simt eu ( mai probabil ).
    Doar cafeaua de la Starbucks o simt. De la o Grande Latte devin hiperactiv, la propriu.

Lasă un răspuns

