Banc…


Un tip care lucra la o fabrică de conserve, se plânge psihiatrului:
− De trei săptămâni sunt obsedat să-mi bag penisul în tăietoarea de castraveţi. Am visat asta noapte de noapte, apoi nu am mai putut dormi. La fabrică nu mă mai puteam concentra la nimic altceva. Mă gândeam mereu la acelaşi lucru. Ieri, am făcut-o!
− Dumnezeule, gâfâie îngrozit psihiatrul! Şi ce s-a întâmplat?
− Am fost pe loc concediat.
− Şi tăietoarea de castraveţi?
− A fost concediată şi ea!

Nu e cel mai fain banc, dar eu m-am prins doar dupa vreo 2 minute

Un răspuns to “Banc…”

  1. =)))) true, nici eu nu m-am prins din prima. :))))

Lasă un răspuns

