Placebo @RomExpo


Au venit si in Romania sa ne incante cu muzica lor, mai exact in Bucuresti, unde altundeva se putea?

Initial mi-ar fi placut sa merg la Bucuresti. Nu pentru a-i ‘intalni’, ci pentru a-i aculta live, deoarece senzatia este unica. Dupa ce am vazut online filmari ale unor ‘fani infocati’ am inceput sa ma gandesc la faptul ca nu ar fii meritat sa strabat jumate de tara, in trenurile noastre aglomerate, jegoase, pe scurt borate pentru a sta langa specimenele specifice romanesti, adolescenti care sunt ‘the biggest fan’ ai formatiei, dar nici macar o data sa cumpere albumul formatiei, deoarece sa fii un sustinator devotat inseamna, cel putin pentru mine, sa sustii ! Mie imi place mult cum canta, imi place muzica lor, dar atat, nu imi ‘tatuez’ numele/piesele/versurile lor unde apuc.

Mai jos gasiti melodia Battle for the sun, care denumeste noul album al lor, cantata live in Bucuresti. Este cea mai buna filmare care am gasit-o, ii drept ca nu am stat foarte mult sa caut, dar este destul de buna incat sa observati ‘specimenele’ de care am amintit mai sus, dar si sa ii auziti pe cei de la Placebo.

20 răspunsuri to “Placebo @RomExpo”

  1. Un concert inseamna mai mult decat urlete si „tatuaje” (orice ai intelege tu prin asta) – inseamna atmosfera, euforie, spectacol complet. Daca tu consideri ca nu merita sa mergi prin trenuri jegoase pentru cateva ore de show adevarat, atunci intr-adevar, nici nu meritai sa ajungi la concertul Placebo.

    • @irina: Stiu ce inseamna un concert, stiu ce inseamna spectacol, stiu ce inseamna sa te simti bine la un concert, dar credema, am fost in strainatate, la concerte adevarate, care nu se compara cu ce este la noi, unde vin toti drogalaii, pizdosii cu tricouri roz mulate si cei care dupa concert asculta manele pe telefon, doar pt ca au auzit k este concert si trb sa fie si ei acolo sa isi faca poze. Nu, nu merita sa trec prin toate astea ca sa ii ascult 3 ore. Daca imi placeau atat de mult incat sa nu observ toate hidoseniile prin care trebuie sa treci ca sa ajungi acolo, era ok, puteam sa trec peste asta, dar nu merita. Am prieteni care au fost si mi-au povestit in detaliu tot ce au facut de la plecare pana la sosire, au fost lucruri care pe mine m-au scarbit, dar pe ei nu i-au oprit ca sa se simta bine.

      Poate am exagerat putin, dar asta este parerea mea. Daca tu crezi altceva, e perfect normal. Eu doar mi-am expus puctul meu de vedere.

  2. Am fost acolo, n-am vazut niciun suspect de „manele la telefon”. Intr-adevar, erau si persoanele ridicole, dar poate pt ca erau si f mici ca varsta – 13, 14 ani. Dar, cu certitudine, iti spun ca toti cei de acolo au venit din tot sufletul, au aclamat cu convingere si nu au venit doar pt ca asa e „trendy”. Poate la Kylie Minogue sau Madonna se duc pt ca „it’s hip to do so”, la Placebo, insa, sau la alte trupe de gen ma cam indoiesc.

  3. @irina: Si eu am fost, si da persoanele ridicole erau cei de 13,14 ani care nu stiu exact de ce erau acolo (un grup era chiar in fata mea si habar nu avea nici de versuri, nici de nimic; pbb au vise erotice cu Brian), insa nu erau singurele. In zona B (nu numai) erau cateva grupuri de pitzi in adevaratul sens al cuvantului. Tocuri, cizme cu tocuri, par mega platinat, tzatzele pe afara, bot exagerat de rujat cu ciclam. Ele ce cautau acolo? Dar tiganii de la intrare care intrebau daca nu ai un bilet in plus? Sa nu mai zic de tiganu cu care m’am certat la iesire, deoarece el se grabea (‘hehe’-am incheiat citatul) si nu putea sta la rand ca tot omu. Asa ca din cel mai rau rau pe care il alegi?
    Nu cred ca motivul de a merge la un concert este sau nu este discutabil. Parerea mea e ca a fost un concert extraordinar care da, poate nu merita vazut live, avand in vedere ca baietii puteau sa se implice mai mult in concertul propriu zis. Plus ca toti cei de care zici tu nu isi permit bilet la Madonna (1000de euro) sau la Kilie.
    In concluzie, daca 20% din persoanele care au fost, au venit intr’adevar pentru concert, pentru muzica, pentru tot ce inseamna Placebo, e bine.

  4. scuza-ma nu inteleg care e problema ta.Am fost la concert,mi-a placut foarte mult,am cantat cat m-au tinut plamanii pentru ca le stiu toate piesele,pe de rost.Nu-mi pasa cat de mare fan e cel de langa mine atata timp cat se simte bine,canta,sau daca nu stie versurile „chiuie”,aplauda,e fericit.Si da,am 15 ani,nu inteleg de ce asta nu-mi permite sa nu ma duc la concert doar pentru ca nu am 30 de ani,si nu inteleg de ce nu puteti sa intelegeti ca si noi…copchii astia cu varste cuprinse intre 13-17 ani chiar am putea sa le simtitm muzica.

    si crede-ma a fost o atmosfera minunata,absolut mirifca.La unele piese brian nici nu se mai aude de glasul fanilor.

    Tu n-ai venit,poate scrii acele lucruri din invidie.Si am stat si dupa concert,cam 30 de minute dupa.AM strigat dupa ei,si au iesit sa ne dea autografe.I-am imbratisat,mi-au semnat pe bilet.Toti eram extrem de fericiti….unele fete chiar plangeau.Daca asta ne face doar niste fani disperati,atunci prefer sa fiu o fana disperata decat o „diva” care sta acasa si nu vine la concert doar pentru ca exista alti fani entuziasmati ai trupei=)).

  5. si vezi ca se scrie pe care am gasit-o 😉
    numi pasa ca au venit pe tocuri.
    numi pasa ca aveau tricouri mulate.
    oricine avea dreptul sa vina la concert.oricine.deja ma streseaza toti cu parerea lor si cu cine a venit si ce ar fi cautat acolo.
    eu zic de tipa de langa mine,care nu tipa,aplauda plictisita si tacea.Cum sa dai mai un milion 750 doar ca sa stai si sa casti gura?
    si draga e normal sa se chiuie…sa se tipe…ce vroiai sa stam tacuti?:))

  6. in acel video de la 2:25 mi se aude clar vocea.

  7. Problema cu ‘copchii’ ca voi este ca voi simtiti muzica pe moment. Peste 2-3 ani nu o sa mai asculti Placebo, si sunt sigura ca Brian si nu numai stie asta. Ei au cantat pentru toti, dar cei de 30 de ani care asculta asa ceva, aia da sunt fani…Aia o sa mai asculte si de acum inainte.
    Fiecare se exteriorizeaza cum vrea.
    Daca nu’ti pasa de persoanele care nu aveau ce cauta acolo,e evident ca nu esti o fana adevarata si sincer…imi venea sa impusc toate copchilele care stateau sa intre, care cand s’a terminat concertu urlau ca tampitele, care nu stiau cum sa’si faca o carare cat mai intr’o parte sa fie cat mai cul, care nu stiau cum sa atraga atentia ca ELE FUMEAZA FRATE, s.a
    Si un papagal poate invata versurile pe de rost si poate urla din toti plamanii.

  8. nu imi pasa ce spui tu
    eu o sa-i ascult
    degeaba zici tu asta
    am crescut intr-o familie de roackeri si stiu sa apreciez muzica.am crescut cu queen,ac/dc,metallica,scorpions,led zeppellin… sa nu uitam de nirvana…asa ca hunny nu mai face tu pe desteapta;)
    si nu sunt o fana adevarata daca nu mia pasat de ce oameni au fost? nu inteleg de ce spui asta,n-are nicio logica.oricine avea dreptul sa-si ia un bilet.oricine…chiar si cel mai imputit manelist….chiar si acele tipe pe care eu sincera la urasc…care asculta avril lavigne si „marii punkisti” de simple plan dar n-au auzit in viata lor de sex pistols sau smash mouth.

    sunt o fana adevarata pentru ca mi-am luat bilet ,am strigat dupa ei cat m-au tinut plamanii si inca ma uit la autografele lor pe care mi le-am pus intr-o rama.am un afis pe perete.caut daca nu cunosc sensul vreunui cuvant din cantecele lor.stiu sa cant la chitara every me and every you,special k,meds.sunt la inceput cu chitara,dar astea sunt mai usoare si de aceea le-am invatat. asa ca nu mai decide tu ca nu sunt fana adevarata daca nu mi-a pasat de oamenii care erau acolo. nu mi-a pasat pentru ca eram prea fericita.si pot sa garantez ca si prietenele cu care am venit au simitit ce am simtit si eu dupa: fericire absoluta. e normal sa tipi dupa ce iai vazut pe oamenii tai preferati la distanta de un gardulet scriindu-ti pe bilet.

    zimi si tu mie,ce te face pe tine o fana mult mai adevarata decat mine? sau decat toti?

  9. Eu am singura intrebare: fani sau ne-fani, de ce nu scrieti CORECT? Nu stiti sau nu vreti?
    Asta ca sa depasim subiectul Placebo 🙂

  10. Daca nu stiti sa interpretati ce am scris…mi se pare mult mai dragut cum suna roackeri decat rockeri…chiar si „roackereala” imi place mai mult.Care e problema ta?Si da stiu sa scriu corect romaneste,dar asta e un blog de pe net,nu olimpiada de romana,nu examen de admitere.Vad ca a devenit o modă mai nou să se scrie şi cu diacritice.Înainte toţi nu mai ştiam cum să prescurtăm mai mult,acum deh,sunt la modă diacriticile.

    • Care e problema ta? Daca e un blog asta inseamna ca poti folosi greselile cum faci pe mess ? ?
      Corina vreau sa iti spun ceva ce am invatat eu de cand sunt mic: Lumea te judeca dupa aspect. In cazul nostru aspectul se refera la ce si cum scri, iar daca tu zici ca ti se pare perfect normal sa scri gresit pentru ca asa „ii la moda”, nu imi dau seama cine te va lua in serios.

      After edit: Simgurele persoane pe care le-am auzit sa spuna „roacker/i” sunt tiganii, cocalarii sau manelarii. Vorbind serios, nu in gluma.

  11. Esti un razboinic fan. Imi place. Te iei de toti si de toate, desi nimeni nu te contrazice. Vezi, de-astea spuneam ca sunt ridicoli copiii de 13, 14 ani. E si firesc sa fie asa. Asta nu inseamna ca nu sunt fani reali si infocati. Cool down, tu ai autograf de la Brian, eu inca plang ca am ratat ocazia……

  12. Daca scrii cu diacritice pentru ca e la moda, ce altceva mai faci pentru ca ‘e la moda’?
    Ma intreb oare…asculti Placebo ? :))
    Esti foarte ‘tru’ daca da. Si daca tot tu ai inceput cu corectiile, se scrie ‘honey’. Sau iti place mai mult cum suna ‘hunny’ ?
    Dupa cum am zis, fiecare se manifesta cum STIE. Cum a invatat de la mami si tati. Am mai zis, si un papagal poate invata melodiile si apoi le poate recita si saracu’, nici el nu prea stie ce inseamna fiecare cuvant.
    Totusi sunt curioasa daca stii ceva despre viata lor ?
    De ce sunt ei Placebo?
    De ce iti plac?
    Pentru ca au versuri care te ating, sau probabil pentru ca ai amintiri pe vreo melodie. Nu’i de ajuns sa stii.
    Dar vorba ta…pana la urma, oricine ii poate asculta, pana si o pipita cocalara, nu?
    Eu una m’am simit jignita sa vad asemenea persoane acolo pentru ca mi’am pus intrebarea: ‘cum frate?’. Explica’mi tu mie ce poate simti aia pe muzica lor cand probabil e prea preocupata sa’si scoata ata de la chiloti din cur ca deh, tre sa fii cat mai sexi la un concert Placebo. Sau ce a simtit balena din fata mea cand si’a dat sutienu jos si a inceput sa se frece, scarbindu’i pe toti.
    Esti fan/a ca ti’ai luat bilet? Desi urasc expresia: LOL fatuca. Dar daca nu ai bani de bilet si plangi uitandu’te la concert pe net ce esti? Un/o ratat/a ca NU L’AI ATINS PE BRIAN OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG CE BUN ERAAAA AAAAAAAAA. Nu?

  13. draga,si marea „roackerita” de langa mine fuma ca nesimtita pe tricoul meu.asa ca totul tine de bun simt,nu de stilul de muzica pe care il asculti.

    si nu,nu scriu cu diacritice,am scris-o la mijto,oricum nu-mi pasa ce crezi tu,conteaza ce cred eu.

    unii dintre voi chiar ar trebui sa-si cumpere o viata,ca vad ca nu intelegeti nimic din ce va spun,ca nu conteaza cum te imbraci atata timp cat ai bun simt,si daca omul sa simtit bine chiar daca nu ia ascultat in viata lui,eu as fi fericita ca poate chiar i-a placut. Si nu,nu am vise erotice cu brian,nici macar cu steve,pe care eu una il admir mult,dar de,asa e viata.Get a life,ca daca sa asculti placebo e o moda,atunci tokio hotel cum e?[i hate them]

    GET A LIFFFEEE!

    si da draga stiu despre viata lor,am citit pe unde am putut/gasit….stiu ca au schimbat doi tobosari,brian e casatorit,are un copil,steve a invatat pe dinafara toate albumele de dinainte sa fie acceptat,stiu cum sa infintat trupa,dar deh….etc,nu scriu romane.Si cica nu ma contrazice nimeni,doar ca ma enerveaza situatia asta ca stiti voi cat de fana sunt eu.

    si btw,aveam doua bilete semnate[l-am gasit pe jos in timp ce mergeam sa-l caut pe tata afara] si eram cat pe-aci sa scriu aici sa vad daca se ofera cineva,dar eu nu sunt fana adevarata,si de aceea o sa-l pastrez.

    Si inca ceva…nu-mi pasa ca judecati dupa aspectul dupa cum scriu.Sunteti niste oameni care nu ma cunosc,nu ii cunosc,si de aceea nu ma simt in stare sa judec dupa cum scrie cineva,de fapt sa judec pe cineva pe care nu-l cunosc.Imi place ca sunt manelista pentru ca zic roackerita si roackeri.Mie mi se pare ca suna mai amuzant asa.Imi place ca sunt o piti pentru ca scriu hunny si nu honey.

    Noi sa fim sanatosi…de fapt numai eu.Ma duc sa ma culc,sa am vise erotice cu stefan poate,chiar daca e gay sigur e straight pentru mine=)))))).

    • nu inteleg cum oamenii incuiati ca tine au ajuns la internet…. macar nu te mai chinui sa scrii 6 paragrafe, in care iti etalezi prostia. Eu zic sa te joci sims 3 si dupa ce mai cresti cativa ani, poate te maturizezi !

  14. Deja discutia asta e aberanta.
    Adica…’eu sunt fan/a mai mare, ba nu EU SUNT, ba nuuuuuuuuuuu EUUUUUUUUUUUUUUU!’
    Pana la urma suntem toti, sau nici unul. Daca ai fi si tu, probabil am gandi la fel, cel putin intr’o oarecare masura, pentru ca avem ceva in comun care ne place. Si daca esti asa mare experta in rock, probabil nu asculti numai Placebo, ci si alte formatii care probabil sunt ascultate si de alti fani Placebo la randul lor, etc.
    Asa ca mai bine opreste’te aici si totusi daca mai postezi un comment sper sa nu o faci cu ‘care e problema ta?’. Am inteles ca stii propozitia asta bine, bine de tot, dar daca chiar ai fi asa nepasatoare si atotstiutoare, ai incepe prin a renunta.

Lasă un răspuns

