Zambiti :)


Ion află că mai are de trăit doar 24 ore. Îi spune soţiei lui, Maria, şi îi propune să mai facă o dată dragoste. Maria este de acord. Peste 6 ore, Ion îi spune din nou: – Iubito, ştii, mai am doar 18 ore de trăit. Crezi că am putea să mai facem dragoste încă o dată?

Maria este din nou de acord.

Când se duce la culcare, se uită la ceas şi vede că acum au mai ramas doar 8 ore. Atunci îi spune Mariei: – Iubito, te rog… înca o dată înainte să mor.Bineînteles, dragul meu,

…. Apoi Maria se întoarce cu spatele şi adoarme. Ion, agitat, nu poate adormi! Vede la un moment dat că au mai rămas 4 ore. O trezeşte pe Maria:

– Iubito, mai am doar 4 ore. Crezi că am putea…

Maria se ridică şi spune:

– Uite care e treaba Ioane, eu trebuie să mă scol mâine dimineaţă, tu nu!

Un răspuns to “Zambiti :)”

Lasă un răspuns

