La ce te gandesti cand te trezesti ?


In acest post voi incerca sa va transmit prin cuvinte sentimentul care il am in fiecare dimineata, sau spre mijlocul zilei, cand ma trezesc din somn. Nu este ceva special la prima vedere, dar pare interesant….

Va voi spune strict despre mine pt ca nu am cautat sa vad ce se intampla la altii.

Ma trezesc, cateodata mai brusc, alteori mai lent, dar de fiecare data stand intins pe spate. In momentul in care ma trezesc ma ridic in fund si privesc in fata mea, de fiecare data in acelasi loc. Precum visele care se risipesc pe cand suntem treji, si acele imagini care le vad eu, nu raman bine intiparite in memorie, dar cu putin efort imi amintesc despre ce este vorba.

Asadar  deschid ochii si vad cuierul din camera mea, pe care am agatat un ghiozdanel, 2 bluze, o geaca, in spate, iar in fata inca o geaca si un halat, care ies in evidenta. Sub efectul halucinant al somnului, in fata mea se intruchipeaza o silueta, de fiecare data alta. De cele mai multe ori tresar si ma dau in spate, fiind speriat, de persoana din fata mea, care disparte dupa maximum 10 secunde, revenind la starea de simple haine.

Apoi ma trantesc inapoi in pat, intind mana spre birou, ma uit la ceas, si ma gandesc ce fac ziua care tocmai incepe, toate astea le fac involuntar. Cea mai grea parte este cea cu ridicatu din pat, dar daca ma ridic, dupa 2 minute de umblat ‘mahmur’ prin casa, pana gasesc baia si ma spal pe fata, pot sa incep ziua cu adevarat, numai fiind apt de somn.

Majoritatea lucrurilor care imi trec prin cap, putin dupa momentul in care ma trezesc, imi dispar la fel de repede si chiar daca fac eforturi mari ca sa le retin in minte, acestea apar foarte vag, sters. Din pacate la fel se intampla si cu visele mele. Visez foarte rar si niciodata nu am putut sa imi ‘recit’ in minte un intreg vis.

2 răspunsuri to “La ce te gandesti cand te trezesti ?”

  1. Cu adevarat ciudat setimentul. Imi place cum iti expui gandurile, insa ai cateva greseli („de fiecaredata”, „aceelasi loc”). Nu o sa-ti dau minus pe blogoree (ftw.ro) pentru atat.
    O seara buna si numai bine.

Lasă un răspuns

