Prima idee


Incep prin a ma prezenta.
Ma numesc Catalin, am 17 ani si sunt din Cluj-Napoca… cred ca ajunge.

Ieri am descoperit Opera Unite, ok.
Pare dragut, util, etc….

Acuma, dimineata cum stateam si tot butonam p aici, mam plictisit. Mi-am turnat o ceasca de cacao, ramas fara Cola.  Dintr-o data m-a lovit ideea de blog… Acuma e la moda sa iti faci blog, de mult timp toata lumea ma intreaba dc nam blog si dc nu imi fac, iar eu le raspundeam simplu: „nu am ce sa scriu in el”. E adevarat ca nu am stat calumea sa ma gandesc daca as avea ce scrie, toti au, dar acuma mi-a venit pe loc, fara sa ma gandesc la asta: un blog despre ganduri, gandurile din spatele vorbelor care le zicem zi de zi. De cate ori patesti sa zici ceva si sa te gandesti la altceva, sau sa stai sa vorbesti cu o persoana si sa vrei sa sti ce gandeste cu adevarat. Voi scrie despre intamplarile mele, cat se poate de adevarat.
Sper sa nu raman fara idei

2 răspunsuri to “Prima idee”

  1. hello and welcome 🙂

  2. merci merci 🙂

Lasă un răspuns

